Mal bebisar !!!
herregud va jag är avundsjuk! älskar små malar 😍 jag brukade räkna dem och om det var för många så sålde jag dem till en djuraffär
#2 har aldrig haft små malar innan! Vet bara pappan har fått större tömmar? Eller vad de heter. Är jätteglad !! 😍
Pokemon hundar och konst
brukar själv kalla pappans grejjs för skäck men alltså små malar är ju så sjukt söta! fånigt glad för din skull😍
#4 tack sö mycket! Ja får hoppas nån klara sig. De små e jättesöt! De fick en ny grotta så tydligen var den uppskattad 😀
Pokemon hundar och konst
Grattis :)
Du behöver inte göra något alls, utan låt dem sköta sig själv, har de gömställen så kommer förmodligen de starkaste överleva.
#6 Ja de ha grottor och stenar! Det små mumsar redan på stenar 😍
Pokemon hundar och konst
Åhhh så roligt! grattis!! =D
Som ovan skrivit så behöver du inte göra nånting alls, så länge du har gömställen å sånt så ska det nog gå bra! ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Såg att de små har överlevt ! Det gömmer sig ! De så små ! Igår fick de gurka mina anistrus älska gurka
Pokemon hundar och konst
Hur lång tid det tar för dem att kläckas vet jag faktiskt inte, men de växer ganska sakta.
#11 Tack!! 😀
Pokemon hundar och konst
HAr för mig att pappan ligger på äggen (innan han släpper ut ynglen) 21-23 dagar Men de kläcks efter bara några dagar.
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus