Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: allmÀnt
LĂ€st 1001 ggr
Galaxy86
0

En Guppy dog

En Guppy pojke dog idag fina Ruby. SĂ„g ingel fel. 😱

Pokemon hundar och konst

PeG
0

Guppys lever inte alltid speciellt lÀnge. SÀrskilt de som kommer direkt frÄn zoo butiken/uppfödaren tenderar att vara relativt kÀnsliga. Om du fÄtt yngel sÄ klarar de sig oftast bÀttre.

Galaxy86
0

Ok. Han va ju butik. Och han babys sÄ hoppas de lever lÀngre

Pokemon hundar och konst

molam
1

Butiksguppy blir sÀllan lÄnglivande, avkommorna Àr det man fÄr satsa pÄ =)

~SajtvÀrd pÄ Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare pÄ Akvariefisk ifokus

Lojs
1

Jag köpte fem guppyhonor i butik för ett par mĂ„nader sedan, en av dem lever fortfarande
 Alla andra invĂ„nare i karet Ă€r pigga och glada. Som sagt, butiksguppy Ă€r ofta inte sĂ„ tĂ„liga, Ă€ven om man har tur ibland.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis pÄ akvariefisk.

Draken
0

Butiksguppy lever inte alls lÀnge. Jag brukar göra som sÄ, hittar jag Guppy som Àr jÀttefina, sÄ man riktigt kÀnner "vill ha" dÄ köper jag (gÀrna gravida honor om det finns) och nÀr jag dÄ kommer hem, fÄr de gÄ ensamma i ett akvarium. Eftersom de oftast brukar avlida direkt efter en förlossning, sÄ spar jag ynglen i akvariumet dÀr de föddes, sen flyttar jag över dem till huvudkaret, nÀr de har vuxit pÄ sig.

Samma om det Àr hanar, köper bÄda könen och sÀtter ihop dem tills det har blivit yngel. PÄ sÄ vis Àr det större möjlighet att jag fÄr just den fÀrgen, eller fenformen eller vad det nu var jag fastnade för, och avkommorna klarar sig betydligt bÀttre Àn förÀldradjuren.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. LÄnghÄrig Chihuahua

Kennel Teiashis

Galaxy86
0

Har mÄnga barn sÄ behöver inte köpa i butiken

Pokemon hundar och konst