Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettförlossning-bb-barnkammare
Läst 1062 ggr
Mackan85
0

Små akvariefiskar..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå har en dotter som fastnat lite för detta med akvarie, sagt å gjort så fick fixa detta till hon.. hon sköter de exemplarisk. Med lite hjälp från mig hehe.. men hon vill så gärna att de ska bli små bäbisar.. ååå ja har kolla på nätet hur dom ska se ut när de e dags.. men känner mig inte säker alls på de.. kan ju inte sätta alla i en yngel kopp hehe mycket Black molly har vi.. guppies blandannat.. jätte tacksam för svar.. mvh markus

Lojs
0

Om man har mycket växter så behöver man inte flytta över mamman som ska föda, utan då är ynglen duktiga på att gömma sig. Det är bra att hoppa över "yngel kopp" som du säger, det blir gärna väldigt stillastående vatten där och det är stor risk för att honan blir stressad när hon flyttas. Med de arterna ni har så ska det bara vara att skaffa fler och tätare växter så kommer ni ha småbebisar hur fort som helst. =)

Jag rekommenderar att köpa växter av privatpersoner, man får mer för pengarna och ofta växter som överlever bättre med. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Draken
0

Mycket finbladiga växter som är bra yngelgömmor. Tänk bara på att med Platy och Molly så blir ett akvarium snabbt överbefolkat.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis