köpa fiskar
vet ni någon stans där man kan beställa fina fiskar typ Guppy? tacksam för svar
Gå in i närmsta akvariebutik så har de :) De kan även beställa in från grossister. Annars kan du lägga upp en annons här (läs annonsreglerna) eller på facebook.
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Akvariebutikerna brukar faktiskt ha riktigt fina hemma imellan varven, men frågan är ju bara hur sönderavlade de är. Inte säkert de överlever så länge :/
Själv föredrar jag att köpa privat, men ibland blir det "butiksguppy" Hanarna går ju oftast bra som vuxna, men skall jag köpa honor, så försöker jag (om det är möjligt) att köpa unga honor, eller endlers om det handlar om fullvuxna, som dessutom är gravida.

De flesta djuraffärer beställer sina fiskar från imazo och man kan gå in där och kolla vad som finns och oftast funkar det fint att be djuraffären att beställa in just de man är intresserad av. Här är en länk direkt till de guppys som finns på Imazo just nu. https://www.imazo.se/Servlet?page=6&parent=s2U
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
En del djuraffärer (b.la. Arken Zoo) beställer hem Guppys och andra arter från Akvarietrivsel.se Kika in där också :-) I annat fall går det att få tag i fina exemplar från privatpersoner, men det är lättare att åka till en djuraffär.
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk