Min platy simmar snett??
Som ni kanske förstod av rubriken simmar min Platy lite snett, även när hon står stilla. Hon är lite tjockare (ser nästan dräktig ut) på ena sidan, vilket är den sidan som hon har uppåt, och på den andra sidan är hon nästan helt platt Vet ni vad det skulle kunna vara? Eller vad jag kan göra åt det?
En bild hjälper alltid när det gäller en bedömning.
Jag instämmer med Lillyrod, det är mycket enklare att försöka hjälpa om du visar upp en bild på din Platy. Av din beskrivning har jag i princip ingen aning; det kan vara simblåsan, men det kan lika väl vara någonting annat. Som sagt - en bild kan hjälpa! 🙂 Medan vi väntar på det hoppas vi att det inte är någonting obotligt eller någonting som din Platy lider av.
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk
Ska försöka för det är ganska svårt att få en bra bild😅 och nu när jag gick fram så gömde hon sig i det stora gräset så man ser henne inte men tar en bild så fort jag får chansen :)
#43 Det blir jättebra :-) Kämpa på, haha ;-)
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Kämpa på och försök få en bild ;) Om hon är lite skygg, så försök passa på att knäpp en bild när du precis har matat :)
Det är ingenting som jag hade oroat mig för. Håll ett extra öga på henne och kolla hur det utvecklar sig :-) Hon lutar knappt någonting.
Okej :) tack