Ingen länk, tyvärr
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Skit konstigt men länken får något Java fel, men den funkar ändå
Fixade länken, det är lite meckligt att få in den på ett snyggt sätt, tog lång tid innan jag lärde mig :)
#4 Tack för att du fixade
Kvaliten på streamen kommer att variera lite, håller på ställer in den optimalt, datorn som den går via har några år på nacken.
#5 Det var väldigt trevligt att titta på i alla fall :)
När ljuset är av på 720L kör jag på odlingsakvariet, ni får gärna önska vilket akvarium jag ska streama, välj mellan 20L räkor 57L makropoder/snäckor 60L Guppy 70L odling Diskus 100L tillfälligt boende för figure 8 puffer 180L två slöjstjärtar 200L zebra ciklider 312L tomt just nu 375L Malawi, blandat delfiner, röd zebra, firefish mm. 400L öronål och fahakan. 528L tomt just nu 720L Diskus, malar och lite cory
Ny länk: javascript:nicTemp();
Så fina
Gal1
Tjusigt 😍
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu är det tänt och igång i 720L
Hvilket webcam og program brukar du?
Just nu använder jag OBS studio och en Cinema Lifecam, kan dock inte streama i mer än 480p nu då datorn som kör är lite trött, kan köra 720p, men då blir det med typ 5 bilder/s istället för 25
Om du orkar får du gärna lägga upp någon helhets bild på några akvarier speciellt 720l bara så man får en helhets bild av det och kan fantisera lite om framtiden😃
Här är en helhetsbild på 720L, kan fixa på dom andra. Lite stökigt under akvariet, har planer på att bygga en bänk, byggde en till 528L innan som blev ganska bra. Slänger med en bild på det också, men en liknande bänk tänkte jag bygga till 720L. La till lite bilder på några andra, inte dom bästa bilderna och inte det ser nog inte exakt ut så i dom akvarierna just nu, håller på att flyttar runt lite fisk då vi ska fixa plats åt Diskus yngel framöver. Sen helglas va precis påfyllt med vatten när bilden togs så, bubbligt och tomt på fisk, men ni ser lite hur dom ser ut iaf.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
För övrigt så är streamen i 720p nu och ligger uppe igen.
Otroligt fina bilder och bara älskar filmen på discuskaret
Sjukt snyggt
Vilka vackra fiskar du har!