Vilken mal?
Vilken L mal Ă€r detta? đ

VÀxt odlare & RÀkuppfödare!
60l * 250l* nanokar * sÀllskaps akvarium* rÀkor* malawi *

de kan du nog vara :3 de i affÀren va inte 100% sÀkra men vill typ veta det ifall jag ska sÀlja yngel i framtiden hehe..

lite bÀttre bild hÀr kanske
Vad gissade dom pÄ I affÀren dÄ, hade dom ingen misstanke eller? ^^ Men jag vill sÀga L129 ^^
~SajtvÀrd pÄ Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare pÄ Akvariefisk ifokus
L127 men ser inte ut som en l127
Jaa nej L127 Àr mer "BrunflÀckig", sÄ den Àr det Definitivt inte, kan jag lÄna en av bilderna och frÄga en person som Àr Ànnu bÀttre Àn jag pÄ att identifiera L-Malar?
#8 absolut! đ hoppas vi fĂ„r reda pĂ„ det! annars Ă„terkommer jag nĂ€r de blivit fullvuxna hehe
Nu har jag kollat med hon som Ă€r bĂ€ttre Ă€n mig pĂ„ Malar, och hon sĂ€ger som jag att det 'Ă€r otroligt svĂ„rt att se pĂ„ bild iom att en liten, minimal, men Ă€ndĂ„ Viktigt detalj kan bli osynlig. Men hon sa iaf, att det absolut inte Ă€r en L127, dĂ„ Ă€r L129 mycket MYCKET troligare. Men hon ville inte heller sĂ€ga EXAKT men ja, L129 var Ă€ven hennes gissning đ
Okej! fĂ„r Ă„terkomma nĂ€r de vĂ€xt till sig sĂ„ lĂ€gger jag upp bild hĂ€r igen đ
Hur stora Àr de? De ser nÀstan lite för "snygga" ut för att vara L129..
L270 https://www.planetcatfish.com/common/image.php?species=hypancistrus_sp(l270)&image_id=1151
eller kanske L316 https://www.planetcatfish.com/common/image.php?species=hypancistrus_sp(l316)&image_id=3770
Ă€r tvĂ„ andra som det skulle kunna vara. Helt klart Ă€r att det Ă€r en Hypancistrus iaf đ
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
FenstrĂ„larna (FĂ€rgen) ser Felaktig ut pĂ„ L316 och Ăgonen Ă€r annorlunda pĂ„ L270 (Om inte bilderna luras, vilket inte Ă€r omöjligt) Det Ă€r svĂ„rt att identifiera L-malar pĂ„ bilder iom att man kan missa en liten Detalj som kan göra mycket ^^
#13 Jo, jag vet att det Ă€r svĂ„rt framförallt randiga hypancistrusar. Jag brukar identifiera en hel del malar, det Ă€r en av de saker jag tycker Ă€r roligast inom akvaristiken đ
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#12 Just nu sÄ Àr de runt 4-6cm stora sÄ de Àr inte alls gamla! hoppas pÄ att jag kan skicka bild sen nÀr de Àr vuxna sÄ man kanske kan se lite tydligare vilken hypancistrus det Àr.
Suck⊠detta va ju lite jobbigt haha! đ