Logga in med min Iphone 4
Hmmm förstår inte varför jag lätt loggar in på vår Ipad, men på min Iphone 4s kan ja inte logga in….. Trots rätt anvnamn o lösen!?! Mååååste man ha en nyy lur?
Vad händer när du försöker logga in? Du behöver absolut inte skaffa ny mobil, det är något annat som är vajsing.
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
jag har ipgone 4s och kan logga in :)
Växt odlare & Räkuppfödare!
60l * 250l* nanokar * sällskaps akvarium* räkor* malawi *
Jag får upp röd text där det står : inloggningen misslyckades. Kontrollera användarnamn o lösenord o försök igen. Hmmmmm jag kommer ju in via paddan, men ej mobilen… Så skumt!
Ibland är tekniken allt bra märklig. Vilken tur att du kan logga in med paddan iallafall så att du kan besöka forumet =)
Medarbetare på akvariefisk ifokus
He he, jaa de e tur! De e väl för att jag inte ska kunna kolla på fiskar, på arbetstid =)
Är allt uppdaterat på telefonen?
Ja tror de… Är de nå speciellt du tänkte behövde uppdateras för o logga in?
Nej men om allt inte är uppdaterat så kan telefonen börja krångla.
Ahaa , sist jag uppdatera till iOS 8 , tror ja de va, tyckte jag den vart förändrad till de sämre… Så nu vill ja inte uppdatera igen, he he, ja verkar va en bakåtsträvare! Som sagt tur jag har paddan!
Jag hade en fyra innan men gav upp på den efter sista uppdateringen. Tror inte dom gamla telefonerna klarar av dom stora uppdateringarna. Borde ju finnas en varning innan man hämtar dom som säger att gamla modellerna kanske inte klarar av den nya uppdateringen. Min 4:a bara bugga och höll på hela tiden. Börjar tro att dom gör så för att tvinga folk å köpa nya, hahahah.
Har nu en enkel 5c men den fungerar fint än så länge…….. 🥵
Wish i was a little bit stronger 
He he :) Jag har blivit en Riktig akvarienörd =) tack vare detta trevliga forum!! Förr kollade jag på Facebok o Instagram nu o då, men nu får jag hellre fiskinspiration från er alla här!!!
Det brukar stå på uppdateringen vilka telefoner man ska ta ner dem till. Står det inte så kan man gå in på Iphone.se och där står det alltid : )
Jaghar haft den diskussionen med min sambo flera gånger och om jag minns rätt så sa han att varje uppdatering läggs ovanpå varandra och då gör telefonen långsammare och långsammare.