Bildtråd!
Tänkte ta intiativet och starta upp en bildtråd! Bildtråden har temat DJUR & FISKAR Lägg in bilder på allt från era Marsvin till era akvarium! Skriv gärna vad det är för art/ras och hur många ni har i er ägo. Låt bildtråden starta!!
Ååhhh!! Vad söt! När jag var yngre vill jag ha en border collie :) Dem är ju bara såååå söta!
Jättefina kar, synd att bilderna hamnade uppochner. 😉
Wish i was a little bit stronger 
Jag ser bilderna på sidan, men det va ju bättre i alla fall. Är oxå ny på detta. Det e inte lätt att få till det ibland. 😃
Wish i was a little bit stronger 
Söta voffisar, katter och fina kar! =D
Här hemma bor det 4 råttor (2 roan, en Blue och en Svart) 4 hamstrar (2 guld, 2 dvärgar) 3 Sköldisar och 2 hundar förutom fiskarna! ska försöka få till lite bilder på mina små =3
Hittade nåra på hammisarna iaf Cotton (Cottonfluff egentligen) Offwhite kille
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Så fina hamstrar! Sessan tycker jag var underbart söt 😍
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk
#12 Tack så mycket! Ja hon är Verkligen söt, och nu är hon äldre så nu börjar hon bli Fluffigare! (Gamla bilder) båda är Långhåriga ^^
Min gråa katt Simon & min svarta Sona 🙂
Den gråa är en bondkatt långhårig kanske blandras (vet ej vem pappan är) Simon är 1år snart
den svarta (Sona) är min första katt bonde på 2år

Växt odlare & Räkuppfödare!
60l * 250l* nanokar * sällskaps akvarium* räkor* malawi *
Har två shetland sheepdog killar, Helix & Hugo 🙂
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Sötchocken man får <3 :)
Råttor nja de är söta men när de sitter på axeln och visar sina vassa gula tänder så står vartenda hårstrå rakt upp på mej 😛
#24 Stitch är bäst på det ;) Men han är söt ändå =3
Stitch är favoriten, han är så himla go när han lägger sig till rätta i nacken och lägger svansen runt halsen på en 😍
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .