😃
Bra underhållning 😉
Haha, söt katt
PErfekt TV för en liten Kisse ju =D
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
😍 Vilken sötnos.
Fnissade lite för mig själv när jag såg bilden, man kan nästan se vad katten tänker 😂
"Hmmmmm undrar hur man kan få tag på allt det goda snackset där inne" 🤐
Min katt här hemma bryr sig inte alls om mita akvarium
Vilken härlig bild :) Mums :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Hehe Madeira är bara här på semester en månad o hemma hos sig har hon ingen katt-tv , kanske därför den är så himla intressant!!
Hi hi =) va rart de ser ut! Man kan undra vad fiskarna tänker….
Våra katter leker med fiskarna eller om det är fiskarna som leker med katterna…. Fiskarna simmar längs glaset katterna försöker fånga då byter de riktning
Madeira sätter upp tassen mot glaset ibland, där nån fisk är, men dom flesta av fiskarna blir bara nyfikna, o ser ut o tänka mmmmmat 😃
Hos oss har vår ena katt tagit ett par bad i akvariet när hon blivit allt för nyfiken på fiskarna😃
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Gud vad söt den katten där nere är
#13 ha ha ha, ett par!! Ooj da kissen lärde sig inte nåt av första doppet… #14 två kissar =) nästan katt-bio , hi hi
#15 menar du min? Han tackar isf :) #16 haha jag har en till katt men han kollar aldrig på fiskarna. :) inte han som är i sin stol heller.
Japp jag menar din, om du tittar på min profil( bara att klicka på min profilbild ) så kommer du se min söta katt😋👍😍
#17 hur kan man låta bli o titta ;) jag kan sitta o glo lääääänge 🐠 såå rogivande….
Kom på att jag tog bort den bilden👎😉
Jag gillar också att titta på fiskarna faktiskt, väldigt rogivande. :)
Åh min katt Tristan har precis samma intresse🐱😃 Jag har till och med behövt bygga en anordning över akvariet så att han ska slipa ta ett bad när nyfikenheten går överstyr. ska se om jag kan ta en bild nästa gång jag minns!
Om jag inte svarat på något i en tråd får du gärna skicka iväg ett PM
Jag har ju ingen katt men min ettåriga slyngel till hund tittar gärna och mycket och det händer att hon försöker ställa sig med tassarna på glaset för att kunna inspektera mina axolotlar närmare 😂 Det är aja-baja på det men hon vill vara så nära som möjligt så hon kan få se ordentligt 🙂
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
#22 haha jag har lock o foderlucka, så här kan kissar inte drutta i 😃 #23 jag förstår vovven, de e ju mysigt o titta 😉🐠😍
#24 Hon har ju fått sitta framför kar och tittat sen hon var en bebis så :)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
#23 jag visste inte vad axolotlar va….. Men hittade en välskriven länk, av just dej :) woooow va häftiga dom är!! Förstår veeerkligen att vovven vill spana in dom ;)
Jag hade faktiskt hoppats att hon skulle lära sig av det första doppet i akvariet. Hon är semilånghårig med väldigt tjock dunig päls, det samlas mängder med vatten i den. Hon blev förstås rädd när hon plumsade i och klättrade genast ut och sprang iväg över soffan, över datorn, ner på golvet, förbi hallen och in i sovrummet på sovrumsmattan. Det var mängder med vatten överallt.
Ändå var det kort efteråt som hon gjorde om samma procedur 😛
#27 ha ha ha, ooooj hoppas hon slutar med badandet, låter blött o jobbigt. Jag är glad att Madeira nöjer sig med att titta =)
Madeira, är det den grå katten på bilden? Väldigt söt.
Tack! Jo det är min dotters 2-åriga katt =) Hon har varit hos oss en månad, sååå mysigt. På tisdag ska hon hem till sig igen, då blire tomt…..