Siamesiska algätare
Jag lyfter mina frågor i ett nytt inlägg istället. Hur många siamesiska algätare bör man ha för att dem ska trivas bra? :-) Hur ofta och hur många alg/maltabletter bör dem få? Frysfoder och flingfoder utfodras två gånger om dagen. 240L
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk
Skulle säga minst 4-5 st
Jag har 3 stycken, ska dock sälja dom för fick fel fisk (skulle ha ottosar xD) men det var en praktikant som var där så hon trodde det var samma fisk. Man ser verkligen på dom att det är stimfiskar! Dom tre simmar med varandra hela tiden och lämnar inte varandra någon gång. Så skulle jag haft kvar dom skulle jag haft 3-4 stycken till. Sjukt trevliga fiskar och bra städare, ville ha kvar dom först men kände att karet är precis på gränsen(150l, alltså precis minimum på vad dom ska ha) så jag låter dom få flytta istället. Men ska deffinitivt ha sånna när jag har större kar i framtiden <3
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Då fick du ett litet smakprov på dom, haha ;) ! Okej, så ett mindre stimm! Tack!
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Japp, lycka till
#5 Tack så mycket, haha :-)
😋
Du skulle kunna ha 4-6 stycken i ditt kar. Du behöver egentligen inte stödmata med algtabletter, om du inte har andra invånare som skall ha det. Siameserna är allätare, och äter glatt det som serveras, men gärna lite grönsaker ibland :)
Mina åt ej av gurka dock men de gillar säkert andra grönsaker🤥😋