Vad gör mina silverhajar? (Video)
Någon som vet vad dom gör? Aldrig sett de tidigare
Det går inte att se någon video, jag har för mig att man måste ladda upp den på YouTube och sedan länka den hit.
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk
Cecilia.S har rätt. Du måste ladda upp videon på youtube eller vimeo, sedan klistrar du in länken när du kryssar i "infoga video".
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Okej har lagt upp den på Youtube precis men fattar inte hur jag gör sen haha, klippet heter vara "silverhajar" och jag heter björkträd ek på Youtube, kolla gärna om nån har tid :)
Nu funka de tror jag :p
Ingen aning vad de gör förutom en tanke som är parning men jag vet ej🙃 Fin Ancistrus iaf😋
Så söta :D!
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk
Hehe ja ni kan vara lugna, inte för att det angår men jag har dom tills dom blivit större så dom kan bo med våra stora fiskar på jobbet (annars är de hajarna som blir mellanmålet) jag har läst lite om hajar men hittar inte så myclet mer än att chansen att de är lek verkar inte vara så stor så mer lite osäker om dom kanske inte kommer överrens? Men tycker inte alls dom verkar hotfulla mot varandra 🤔
Tycker de snarare leker än hotar varandra😉😀
Men OM det är lek, någon som vet vilken inredning dom vill ha för att lägg ev rom? Kanske inte händer nått men jag chansar gärna:)
Det är förmodligen lite tjafs dem imellan, Vad jag vet så har man inte lyckats få lek på Silverhaj i akvarium. Men det lilla som är känd med leken är att de skall vara romspridare, sprider rommen bland växter och rötter sedan lämnar de avkomman åt sitt öde ;) Vet dock inte om det stämmer 😊
Ok