Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 597 ggr
Erratic_Eagle
1

medlem

hej jag undrar vad man behöver göra för att bli medlem på akvariefisk iFokus.

nu är jag bara tolv men senare när jag har blivit äldre och kan mer så skulle jag jätte järna bli medlem hos er😉

Karmatarerskanise
1

Du klickar bara i den vita rutan uppe till höger där det står "lägg till den här sajten bland mina favoriter". Det enda som krävs är att man håller reglerna.

Erratic_Eagle
1

har gjort det nu

Erratic_Eagle
3

jag menar mer att bli som typ Lillyrod       medarbetare😉

Fridaaaa
2

#3 Medarbetare är något man inte bara blir, utan det beställer sajtvärden :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lilolizeit
2

Generellt sett så gäller det att vara en aktiv medlem med erfarenhet av akvarium. När vi behöver Medarbetare till sajten så brukar vi göra ett inlägg där vi skriver att vi söker Medarbetare, alternativt hör vi av oss direkt till en medlem som vi tycker varit aktiv och har "det vi söker".. vad det är vi söker kan variera, ibland är kunskap viktigast och ibland är det viktigare att man har intresse och är aktiv..

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Erratic_Eagle
3

ok, jag är aktiv tycker jag. men jag söker ej att bli Medarbetare nu ändå. tack för all info. jag förstår att man inte bara kan gå och bli medarbetare😉😮

försöker att lära mig mer varje dag. btw har nyss skaffat nya fiskar till mitt 100L kar

Erratic_Eagle
1

😎

mimåne
1

Du skulle säkert bli en bra Medarbetare en dag Erratic_Eagle. Att läsa och lära sig är viktigt. Så länge man vill och kämpar så kan man ta sig dit man vill. Drömmar är bra 🙂

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Erratic_Eagle
1

tack så mycket, det värmer om hjärtat att höra att man förmodligen kan bli det man kämpar för. försöker va så aktiv som möjligt nu so du kanske har märkt😉tack iaf och kolla in mitt nya inlägg😃

Erratic_Eagle
1

som*