Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 687 ggr
Kimmi83
2

Tända upp på morgonen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns inte mycket som är mer rogivande än att tända upp på morgonen och sitta och titta på fiskarna ett tag. Är sugen på fler☺️- lite fler panda och kuhli☺️- mina favoriter.

Lillyrod
0

Visst är det mysigt. Jättefint kar du har.

Äppelsnäckan
0

Håller verkligen med! Och att ligga en stund på kvällen och blicka ut över alla karen innan man släcker dem. Kuhli och panda har jag med, de är söta! Måste dock skaffa fler så att de blir ett stim.

Fint kar du har förresten! Gillar det svart/vit/gråa mot de gröna växterna. Vad heter växten i den bakre delen?

www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!
www.marsvinspensionat.weebly.com - Marsvinspensionat

Elisabethantero
0

Jaa visst ere mysigt!! Wooow va fint akvarium du har , kanonvackert 🐠👍 tror jag oxå har den där bakre växten, Hygrophila corymbosa…. Växer som bara den, o skjuter rötter längs stammen, så den är lätt att kapa o gräva ner skott, har snart en liten skog, he he

TantLena
1

Mycket snyggt. Jag älskar kuhli! Har fem just nu - nygammal akvarist. Blir fler snart. Innan jag tänder i akvariet tänder jag en belysning i närheten så dom kan morna sig. Dessutom är kuhli jätteroliga att titta på "i gryningen". Far runt som tossingar.

Lizelda
0

#0 Av alla här på Akvariefisk så tror jag att ditt kar är min favorit, har varit från dag ett av din start :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid