God Jul!
God jul :-D , Här firas de först hos svärföräldrarna i morgon med kalkon middag ;-), å på juldagen blir de jul firande hos oss med stort julbord, med min ena syster med familj pch Lilla pappa :-D , inga julklappar önskade, men ska ta mig i väg till min akvarist på måndag å handla då hon har 20% på allt ;-)
Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon 
God jul! 😍
Själv firar jag hemma med mig själv för har 39 graders feber så blir inget trevligt julbord eller liknande… får sitta hemma o äta min goda julgröt o kolla på någon film och kalle såklart! 😭
Önskat mig massa presentkort på djuraffärer så man kan köpa dekor till akvarierna och även lite god foder till de 🙂 får be familjen min & ta med sig presenterna hem
Växt odlare & Räkuppfödare!
60l * 250l* nanokar * sällskaps akvarium* räkor* malawi *
God jul alla.
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
Åhnej har du feber Erik97an.. Såå tråkigt på julafton! Jag har förstått att det är väldigt många som är sjuka just nu. Krya på dig, hoppas du mår bättre redan imorgon!
Medarbetare på akvariefisk ifokus
God jul! Firar med pojkvännen och hans familj och de flesta julklapparna har jag redan hunnit få 😃 Den bästa var självklart från min bättre hälft då han köpte fancy edition av pokémon sun 😉
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Firar lugnt och fint med familjen och närmaste släkten. Ovanligt stressfri jul hittills. Planen är att fortsätta så :)
God jul till er alla.
Jag kommer att fira med familjen.
God Jul ✨
Firar med familjen, och jag har fått en julklapp i förskott till stora akvariumet. Pumpen gav upp för 2-3 veckor sedan, så jag fick ett ytterfilter av gubben, som jag skulle fått i dag egentligen :)
Den lugna julen blev ännu lugnare…..sonen skjuknade i hög feber. Släkten kommer en annan dag pga det.
#10 Hoppas han kryar på sig snart och njut av lugnet så länge det varar :)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Hoppas sonen kryar på sig snart.
Han har fått en sårinfektion. Antibiotika insatt. Feberfri idag :) blir nog bra detta! Tack ska ni ha.