Luciatåg

Med detta luciatåg vill jag önska er alla en riktigt trevlig och mysig lucia.
Hoppas ni får en fin dag✨
Är det någon som har fått se någon lucia idag?
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Tack detsamma! Jag arbetar 7-20:45 idag, men det är trevligt. Jobbar inom äldreomsorgen så här har det varit skolklasser och lussat för oss. Hela byggnaden doftar av nybakat lussebullar och i eftermiddag kommer alla anhöriga på glögg-fika :)
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Jag gillar verkligen detta luciatåget. Jag har sett några tärnor på stan idag men ingen lucia. Hon måste ha rymt.
Däremot har jag varit och firat min mamma som fyller år idag på luciadagen. Fick lite goda lussebullar och tårta. Får duga som middag idag 🙂
Jag har fått nöja mig med att se lucia på tvn, men det ger stämning det också. Om än det är mycket vackrare att se det på riktigt. En släckt, mörk sal, ljuv sång och ljusen de bär. Det är vackert.
Jag hade faktiskt glömt att det var lucia idag 😂 Jag har hämtat gran med pojkvän och svärmor och sedan tillbringat alldeles för många timmar på Torps köpcentrum… Nu står fritösen och värms upp innan vi slänger i chili cheese och öppnar cidern :)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Men Lizelda det är ju bara tisdag idag.. Helgen var ju nyss =)
#5 Hennes man har åkt till Finland så hon är själv hemma för första gången på 30 år en längre tid, alla tre är lediga och ska äta och dricka gott hela veckan 😃
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Lördag hela veckan, lördag hela veckan, lördag hela veckan låååång 😃
Haha =)