Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 704 ggr
Fruktzallad
1

Dagens i-landsproblem?

Dagens i-landsproblem för mig just nu är att jag skulle vilja ha igång mitt gamla (lilla) akvarium för att plocka ur lite yngel och småfisk ur mitt stora akvarium, men så har jag inte plats att ställa det någonstans!  Grymt irriterande!

Vad är ert fisk och akvarierelaterade i-landsproblem just nu? 😃

Lizelda
1

Att jag bor på 14 kvadrat och egentligen inte alls har plats att knö in fler kar… Men vafan, man fjäskar lite med pojkvännen så går det ;)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Hannahtheo
1

Känner att jag inte har rätt att klaga mer, bor på 200 kvm och tycker det börjar bli svårt att få in mer kar, och har bara 3 (450, 150 och 120l) 😂 tydligen nödvändigt att ha 2 gästrum med sängar i… Funderar på att fixa garaget till fiskrum, men då måste jag isolera och ev installera värmepump.. i-landsproblem!

Lizelda
0

Har fem kar nu, 10+10+16+20+110 och väntar hem ett på 222 nästa vecka, sen är det kanske lite fullt 😉

mimåne
0

Oj, 5 akvarium på 14kvadrat.. Det tar nog priset Lizelda🤪

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Lizelda
0

Hade det inte varit för att pojkvännen envisas med att ha två skärmar till datorn så hade mitt 30 l stått på skrivbordet och jag kikar rätt ofta på fler kar ändå 😇 Det får plats! Han ser det inte än bara 😂 Men jag får ju ett på 222 l fast det inte skulle få plats, fan tur att man är söt ibland 😉😃

mimåne
0

Haha ja man får ta till alla knep =)

Medarbetare på akvariefisk ifokus