Löv
Måste alla räkor ha löv? Då jag funderar på att köpa 6 st amano, så undrar jag om de behöver löv?
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
Nej det ska inte behövas men det finns löv att köpa som är bra för deras hälsa som t ex Guava, Catappa m.m.
Behövs inte men är bra? Okej.
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
Precis #2! 🙂
Medarbetare på akvariefisk ifokus
:)
www.papillon.n.nu
Det finns mycket som är bra att ge sina räkor för du har väl köpt mat som är avsedd för räkor?
Finns det nån bra speciell mat för amanoräkor?
Speciellt för amano vet jag inte men pimp your shrimps har mycket bra mat till räkor. Jag har köpt mycket från eBay men har dock tittat på p.y.s. sida och priset är oftast billigare på eBay.
Personligen så gillar jag Shrimps.se 🙂
Sajtvärd: Barnens ifokus † Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus
Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!
.
Håller med #8
Fast jag har inga räkor än…..men de kommer
www.papillon.n.nu
#9 Spännande! Vi hade amano och körsbär först men nu har vi crystal red. Tre stycken bär dessutom på smått 😃
Sajtvärd: Barnens ifokus † Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus
Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!
.
Grattis #10
www.papillon.n.nu