PWSS.se
Någon som beställt på pwss tidigare? Vad tyckte ni? Bra/dåligt? Snabb leverans?Funderar på att beställa där men har aldrig gjort det tidigare.
Jag lär inte beställa där igen i alla fall, om de inte skulle råka ha något väldigt billigt eller något som ingen annan har.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#1 skulle du vilja utveckla lite?
Jag skulle undvika dem. Recensioner tyder på att det är lite si och så med leveranstider och kommunikation. Vad är det du funderar på att köpa därifrån?
Hm, då kanske jag får kolla nån annanstans. Det var lite gott och blandat. Doppvärmare, sand, underlägg osv.
Jag har alltid gillat dom! Kommunikationen är det inte nått vidare fel på. Dom har ett jordbruk oxå som kräver lite v deras tid.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Det funkar klockrent och de är sjyssta och gör specialkollar av möjliga produkter att ta in åt en. Jag fick dessutom i förväg rabatt på en pump bara för att de visste att kartongen var ful. De är snabba i leveransen, bra kommunikation o bra pris. Enda minuset alla gånger jag beställt är att jag fått fel saker ett par gånger. Det löste de utan knussel.
Jag har inga problem med dom. Allt funkar som det ska. Leverans på utlovad tid osv.
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
Jag har handlat massor från pwss och de är toppen tycker jag. Jag har någon gång fått en trasig sak och de skickade nytt på en gång. Har inget att klaga på! Suveräna och väldigt tillmötesgående.
Jag har också handlat på pwss och det har alltid fungerat perfekt. Mailkommunikation vid alla beställningar. Tummen upp från mej.
Aldrig beställt själv men av det jag läst på forum så verkar folk över lag väldigt nöjda :)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Första jag beställde fanns i lager på hemsidan men fick senare ett mail om att så inte var fallet. Fick då en likadan fast annan färg. Denna gick sönder efter en månad ca och jag skrev till dem ca fem gånger, men fick svar först när jag gick via en Facebook-grupp. Då påstod de sig inte fått mina mail. Senare fick jag dock svar på mailet de aldrig fått? Så från första mailet tills det att jag blev ersatt tog ca tre månader. Det var en lampa, så växterna var ganska skrot efter den tiden.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Det ska vara en populär och pålitlig hemsida att beställa från.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Jag har handlat en hel del från PWSS, och jag har aldrig haft några problem.
Ett par gånger har inte m,in vara funits i lager just när jag lämnar beställningen, men då har e ringt eller skickat mail och meddelat detta. Och samtidigt frågat om jag vill ha just den varan restad (fraktfritt) eller om jag vill vänta med hela leveransen.
Jag rekomenderar dem alltid om folk frågar.
#11 Tråkigt hanna att du har fått dålig service men så är det ju ibland. Det är som jag t ex skulle aldrig handla på Herkules i GBG men jag vet att många andra tycker affären är jättebra men det skiter jag i för jag blev inte bra bemött när jag var där sist.
Jens. Herkules i Gbg skulle jag inte säga är bra. Dom har hyfsat bra sortiment och dyra priser (35kr för en stakars tanig pluttig khulii) och personalen är verkligen inte trevlig. :/
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Känns bra att fler tycker som jag. Dryga var de och kunskap hade de inte alls, åtminstone de två jag pratade med. Misstänker att den ena var sonen och den andre modern. Ingen höjdarbutik och jag tänker inte åka dit igen!
Jag har handlat av dem en gång.. Aldrig mer. Lång leveranstid, defekt vara. Reklamationen tog också en jädrans tid.. Vi snackar totalt om ett par månaders strul.
Multi vad?
Beställade på akvarieshoppen istället! :)
Jens Jag har pratat med kvinnan men hon är välldigt bitter :/ bor inte i Gbg längre så blir inga turer dit igen iaf.
Hmm, beställde som sagt på akvarieshoppen istället men börjar ångra det nu. Fortfarande inte fått några grejer eller nån avvisering om att dom ens är på väg. Mejlat till dom men inte fått något svar där heller! Vet att tålamod och akvaristik ska gå hand i hand men detta börja bli väldigt tråkigt att behöva vänta när det är det sista grejerna jag behöver för att kunna starta upp mitt akvarium! :(
Beställde du ifrån Flodströms akvarie & djurtillbehör(www.akvarieshopen.com)?
Medarbetare på Akvariefisk ifokus
96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane
Flodströms kommer du aldrig bli nöjd med! Hela akvarie Sverige ogillar dom! Får inga saker, får trasiga saker, får ingen som helst kontakt med kundservice ex ex
Har också bara hört dåligt om dom tyvärr :/
Ja tyvärr så ligger de väl på "svarta listan" 😕
#21 ja, det var där jag beställde. Min sambo beställde sina grejer där och var jättenöjd. Tog bara 3-4 dagar så hade han fått sina saker men mitt har tagit mer än två veckor nu. Nån som vet om det går att häva köpet?
Vad är det du beställt om man får fråga?
Jag har beställt både från pwss och akvrieshopen och cyberzoo. Pwss är billigas men har kanske lite längre leveranstid. Min order kom dock hel och fin hem till mig även fast jag beställde lysrör! Akvarieshopen tog 100 år, växterna var katastrof och priset inte så fördelaktigt. Cyberzoo hade snabba levereanser men priset var lite dyrare men vill jag ha nått fort vlir det därifrån.
Det där borde du ha fått kan man tycka. Det är så tråkigt när det blir sådär. Antar att det inte går att få tag på dem per telefon heller?
Än sålänge inget svar. Ska testa att ringa när vi kommer hem sen.
Mejlade via deras hemsida och sa att jag ville häva köpet så nu svarade dom och skrev bara att den var stoppad.
Vad skönt. Då kan du välja ett bättre ställe så du får dina saker.