Man kan göra kejsarsnitt. Ta ett rakblad och skär upp magen.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Ojdå. Så dramatiskt😕 Att rädda ynglen känns svårt, jag tänker att det nog är lätt att skada dem genom att hjälpa dem på traven. Om de fortfarande är vid liv det vill säga.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Nej! Hon lever fast hon rör sig inte det minsta!några yngel har kommit ut men de rör sig inte heller och är helt gula och röda.. :( så antar att dom också är döda.. Eller honan är ju inte riktigt död.. Ush.. Är det bäst att avliva henne eller? Man ser ju inte ens att hon lever om hon inte skulle öppna munnen lite då och då… :(
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Jag tror det är bäst att avliva. Något har gått fel och det verkar smärtsamt : (
Men ursch, att det kunde bli ännu mer dramatiskt.. Det bästa är nog att avliva henne tyvärr.
Dom som kommer ut ser verkligen inte färdigutvecklade ut. Nu har det vart en gul boll på väg ut jättelänge.. Kan det vara så att det hände nånting med honan så hon försökte yngla tidigare..?
Ja jag avlivar henne.. :(
Gör det Kirnzy. Något har gått riktigt fel här och hon låter plågad. Det går nog inte att rädda varken henne eller avkomman. Beklagar omständigheterna😕
Ja.. :(