Funkar fint =) Provade du en annan webbläsare eller rensade du den nuvarande som du använder?
Ja, har du hämtat bilden från internet utan att fråga den som äger bilden så är det olagligt. Är det inte din egen bild? Isåfall måste den tas bort.
NEJ inte bilden du ser Utan jag har bilder & text om akvarium som dom inte var okej med MEN det är mitt eget ?
Okej, då ser jag inga konstigheter alls =) Om det är din bild så är det okej att använda det. Text som du skriver själv är också okej. Jag förstår inte riktigt vad du vill med detta? Har du skrivit något och det har tagits bort så har jag inte sett det för det är många som skriver här på iFokus. Har text och bilder försvunnit från något forum som du är med i så är det bästa att kontakta sajtvärden på det forumet så får du en förklaring om varför det har skett.
ja det är mitt eget ? nåja lägger inlägg på min hemsida ber att tacka för mej 👋
Det är mycket enkelt, om det inte är ditt så får man tyvärr inte dela det, kopiera, då det bryter mot lagen och kan skada sidan. De två inläggen som tagits bort har tagits bort för att texten finns att hitta på andra sidor. Det är inget personligt utan det är så lagen ser ut och det är synd om du ska se det som påhopp aqua65 när så inte är fallet. Istället för att skapa fler trådar nu om att du inte gillar hur reglerna ser ut så får du gärna skicka ett PM om du vill diskutera saken vidare
Medarbetare på Akvariefisk ifokus
96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane
Det var så lite så.
Är mitt eget !
#5 bilden är inte trådskaparns egen bild, men den ligger på Pixabay för gratis använding, även komersiellt och inte nödvändig med källhänvisning så TS har full tillåtelse att använda den bilden.
“A single dream is more powerful than a thousand realities.”
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net
#10 I inlägg #6 så skriver aqua att det är dennes bild men det spelar ingen roll nu. Det här verkade inte handla om just denna tråd utan något annat som jag inte har någon koll på. Bra dock att veta var bilden kommer ifrån och det tackar jag för =)
Eftersom att detta var ett test från trådskaparens sida och nu fyllt sin funktion så stänger jag den här tråden.
Medarbetare på akvariefisk ifokus