Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1719 ggr
jollycox
1

Alla era djur

Skulle vara roligt att veta vad ni har för djur hemma annat än fiskar, snäckor och räkor(är ju rätt vanligt att man har snäckor och räkor utöver fiskar tänker jag).  :)

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

molam
0

Här hemma bor där 4 hundar, 8 Gerbiler, 5 krabbor och 3 sköldpaddor utöver Fiskar, Snäckor och räkor

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Vovisch nr2
0

En hund och en kanin. 🙂

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Lillyrod
0

Tre marsvin : )

ElinvBorg
0

En hund, en liten tjock Affenpinscher ;)

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

mejamylove
0

En hund och en landlevande groda :)

Februarias
0

Här bor 5 katter och 2 Degusar och inom snar framtid en ögonsfrans gecko.

[Tinitusan]
0

två hundar, Tiny och Mickie =)

Hallon2015
0

Två katter, en hamster och en häst

-Cissi-
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har 3katter, 1 hund, 10höns, 19 vaktlar och två angora kaniner. 🙂

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Maleficum
0

Just nu har jag en hund (ibland 2) och en blind angorakanin bortsett från alla miljoner fiskar, räkor och snäckor! Kommer nog snart ha en del fåglar igen (så fort jag kan bestämma mig för vilken/vilka sorter och lyckats hitta uppfödare till dem då jag såklart enbart har ovanliga fåglar/varianter på min önskelista (varför göra det enkelt för sig?)).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Draken
0

Samma som inlägg #1 . Det är min dotter och vi bor under samma tak ;) Fast vi har bara tre hundar fastboende, den ena bor hos sonen och är hemma och hälsar på ibland ;)

Vi har även 2 sjöborrar och en sjöhare :)

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Lojs
0

Jag har två hundar (kelpies), 5 hamstrar och hmm, runt 15 möss. =) Förutom akvarierna då. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

jollycox
0

Vi har en hund (wheaten terrier) och två huskatter utöver mitt akvarium.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

paradisgarden
1

Ett 20-tal höns, en påfågel, två kaniner, två vuxna katter och sex kattungar (varav en skall stanna).

-Cissi-
0

#14 Oh! Påfågel har jag velat ha länge! Kanske ska utöka med nån till våren :P

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

molam
0

VABd gör man med påfåglarna på vintern? #14

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

WolfFire93
0

En hund, 3 duvor, 2 undulater, 2 Ormar, 2 sköldpaddor, 2 kaniner, 2 kackerlackor, och zophorbas. Utöver akvarierna :3 Vi brukar ha mer ^^"

-Cissi-
0

Puttar upp denna tråd med ett svar på en fråga jag missat :) #16 man kanväll ta in dom i stallet? :P tror dom klarar viss kyla oxå :) har för mej att några jag träffat var ute på vintern oxå. Eller om det var tidig vår..

Draken
1

En liten uppdatering. 2 (av 4) hundar är kvar, 2(av 3) sköldpaddor är kvar och dottern hr utökat med ett gäng Hamstrar.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

mimåne
0

Så läckert med påfågel! Jag visste inte att man fick ha dem som husdjur i sverige.

Förutom fiskarna så bor här 2st kissemissar och ena familjehunden på halvtid. Vi har en till hund i familjen också som bor här ibland men inte lika ofta🙂

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Tigerlanden
1

Här hemma har jag två kaniner, 2 dvärghamstrar, en katt, och ganska ofta så har jag en hund. Och så självklart alldeles för mycket fiskar😄

Medarbetare på Akvariefisk ifokus och akvarieräkor ifokus

Nicke_nice
0

Här hemma så är det 1 hund, och 2 katter lite då och då, och självklart alla underbara fiskar! =)

lollynonna
0

En hund och en katt!

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Richard_$$
1

2 katter :)

Whippen
0

Vi har en Greyhound och 6-kaniner.

MsSofieG
0

Två hundar, två kaniner, en hamster, en crested geco, två sköldpaddor och fem ormar :)

Liten boll
0

Två hundar och två hamstrar

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

[Jens]
0

Jag har inget sällskap utöver mina fiskar. Önskar att ha det men det återstår att se om det blir en hund igen men denna gång så vill jag adoptera en hund men har inte lyckats hitta någon som passar mig eller oss i familjen.

Qwerty.1141
0

1 kanin 2 katter 1 hund 1 hamster och fiskar🙂