AEmagasinet nr.2
Nu är äntligen nummer 2 av AEmagasinet släppt! Enjoy! 😃
https://indd.adobe.com/view/6deb8ce8-939e-4cb3-8f44-4360c2229236
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Åååh! Äntligen! Här ska läsas!
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
#1 Hoppas du hittade lite intressant läsning 😃
//GuUuLd,
-IE Photography-
Det gjorde jag absolut :)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
"kan man ha damm i norrland" Perfekt! Det undrar jag också. Det ska läsas bums! 👍
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Det är sååå många sidor och ännu har jag inte läst klart ! Hittills så har det varit mycket intressant läsning. 🙂
Mycket bra tidning men dock synd att man inte kan spara den i pdf när man ändå har möjligheten att kunna göra det. Varför ta bort en så bra möjlighet/funktion för man vill ju spara dessa magasin.
.. sedan skulle det också vara bra att få länken till föregående magasin också. 😉
#5 Kan du inte spara ner tidningen? Det ska nämligen vara möjligt till detta nummer, isåfall är det troligen någon bugg. Alla numren finns samlade på www.aemagasinet.se
//GuUuLd,
-IE Photography-
Provade en annan webbläsare och då gick det bra. Har ni funderingar på att göra det möjligt att ladda ner första magasinet också?
Spännande! Håller med mimåne, damm i Norrland. Visserligen bor jag inte så till att jag kan ha en utomhusdamm men kanske någon gång i framtiden.
Bra att ni fixat så att man numera kan ladda ner och spara. Jag - precis som Jens - skulle också vilja ladda ner det första.
Nu är jag på artikeln om 'Akvariets ogräs' . Ni på AEmagasinet har gjort ett kanonjobb! 👍
Kul att ni gillar tidningen! 🙂
Ang. nerladdning av första numret så är det inget de tänkt ändra nu så att det blir möjligt.
//GuUuLd,
-IE Photography-