Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1974 ggr
mimåne
6

Glad påsk!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill önska alla medlemmar och besökare här på sajten en riktigt trevlig påsk🙂

Har ni några speciella traditioner eller något trevligt påhitt nu över påsken?
Jag har laddat upp med lite påskgodis ifall att någon häxa gör ett stopp här på väg till Blåkulla. Jag hoppas nästan det, jag tycker att det hör till.

Glad påsk!☀️

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Lillyrod
1

Glad påsk allihop!

Vi äter en enkel påsklunch hos mamma i morgon. Det brukar vi göra.

Liten boll
1

Glad påsk mimåne och alla andra på sajten!

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

Lilolizeit
0

Glad påsk! :) här firas de inte direkt, men har plockat in lite påskris tidigare å kanske gör någon påskmat någon dag. Idag är det dessutom våffeldagen å på söndag börjar sommartid. -det är verkligen något att fira! :)

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Fruktzallad
0

Glad Påsk!!

Vi har påskris ute på altanen, påskfärger i köket och på lördag är det äggjakt för påskharen har varit här med påskägg. Min dotter kommer gå påskkärring på lördag men eftersom jag har feber så blir det inte att hälsa på några släktingar eller så.

Jag gillar påsk eftersom det är en så kravlös högtid. Man måste inte så mycket men får ändå ha det där mysiga med familj och lite pynt.

Vemsan
1

Glad påsk på er allihopa! 

Det bästa är att mamma köpt påskägg åt mig i år igen. Jag må vara 22 år men när blir man för gammal för påskägg? Haha :D

Hälsningar Vemsan

mimåne
1

Jag träffade ett äldre pensionärspar på affären här om dagen. Frun köpte påskägg till sin man som såg mycket nöjd ut. Jag har också köpt påskägg till mig och min sambo. Man blir aldrig för gammal för påskägg🙂

fuzzie
0

Glad påsk! :)

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Draken
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad påsk 🙂

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Fruktzallad
0

Jag har också fått påskägg av min man och så klart köpt till honom och min dotter. Det kommer jag aldrig sluta med. =)

ElinvBorg
0

Glad påsk! Har ätit påskmiddag med min pojkväns familj igår och idag blir det påskmiddag här hemma :)

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

mimåne
0

Vad är ett måste på era påskmiddagar? Förutom ägg =)

Jag skulle nog säga sill, tror jag =)

Lillyrod
0

Ja det får nog bli sill här med. Nu får jag ett stort leende och tänker på sketchen i  finalen av Melodifestivalen 😃

mimåne
0

Hahaha ja där sa du något. Sill, potatis och så nubben. Det är så sant så och svenskare blir det nog inte🙂

WolfFire93
0

Glad påsk! :D Vi var hos morförällrarna och käkade påsk lunch med släkt och vänner :) Lax är ett måste hos oss! :3

mimåne
0

Ja lax ska ingå på påskbordet hos oss också =)

KickLi
0

Glad påsk från mig också!