sandsnäckor
var nere på min lokala zoobutik och kollade efter sandsnäckor men dessvärre hade de inga, vart kan jag få tag på dessa små uppluckrare? Något tips? Funderar på om XL zoo i barkarby kanske kan ha, eller så kanske man får ta sig till akvarielagret?
Privatpersoner? 🙂
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Finns en del här som säljer annars skulle jag rekommendera att du slänger ut en blänkare i valfri akvariegrupp, folk skänker bort sandsnäckor hela tiden :)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Jag kan sälja ett gäng ifall du vill ha :) Kan slänga i typ 30-40st i en snusdosa och skicka. för typ 20kr + frakt (20kr är för att jag ska orka åka till Ica och posta inomhus) :) Någon som vet vad frakten för en snusdosa går på?
jag har ocksdå massor du kan få om du vill =)
Snusdosor i sig väger knappt något men det som drar iväg är hur mycket blött material du lägger inuti den. Man jag skulle säga 2 frimärken alltså 14kr + ett vadderat kuvert 9-10kr
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Jag tar gärna några om någon har några att ge, står självklart för frakten. Helst i Stockholmsområdet så de små liven inte behöver åka över hela Sverige.
Någon som känner för att rensa lite sandsnäckor?
Jag har rensat ut en del så du kan komma och hämta om du vill, bor i Bro (Upplands-Bro) men är ibland i Bromma också.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Jag har tyvärr inte vägarna förbi där, bor i norrtort men brukar åka dit ibland för att köpa fisk. Jag kan inte skicka en tom snusdosa? ☺
Sofiesen, jag har nog ett gäng jag kan posta till dig mot porto alternativt att du hämtar upp dom hos mig i Hagsätra.
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Lilolizeit,om jag postar en tom snusdosa till dig, kan du skicka några då? Du kan isåfall skicka din adress i ett meddelande här på iFokus. Vore otroligt tacksam.
Pmar dig! :)
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes