Vad har hänt???
I går morse när jag matade fiskarna, så låg denna zebra på rygg med foten lite ute. I morse vid matning så låg den likadant. Fiskade upp den i hoven och då kröp den in i skalet, jag luktade på den men luktade inget. Släppte ner den igen och den hamnade på rygg, sträckte ut foten liten men låg kvar utan försök till att vända sig. Jag vände på den med hoven och då började den ge sig av. Vad kan ha hänt? Varför gjorde den så?
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
När jag hade zebror så hände det där med jämna mellanrum. Tror dom "tappar taget" bara. Jag vände bara mina rätt o så for dom iväg. :)
Men visst kan dom komma runt själv? Har haft de några månader och aldrig sett det förr.
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
Mina äpplen gör så ibland. De kan komma runt själva men inte alltid som de känner för att göra det :)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Åh fan e dom släkt med mig??? Lata… hehe
www.papillon.n.nu
Du gjorde helt rätt i som kollade så att snäckan inte vad död. Jag märker att du har lärt dig sen din förra lilla snäcka som dog🙂
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Japps, tack vare er trevliga personer här som så snällt hjälper
www.papillon.n.nu
Vi hjälper så gärna till så du får fråga så mycket du vill. Alla djur är viktiga även fiskar och vi bryr oss om dem och vill deras bästa.
Hört andra som säger att "det är bara en fisk, köp en ny", för mig är det inte bara en fisk, det är en familjemedlem som är älskad precis som mina hundar.
www.papillon.n.nu
Det låter jättebra Liten boll, jag håller med dig och tycker precis likadant =)