Akvariedekoration
Hejsan köpte för några månader sen en Akvariedekoration i form av en stor root liknade med växter på osv från början var den mörkbrun i färgen men nu efter dem några månader så är har färgen släppt 😔 Så jag undrar om det finns någon färg man kan använda o måla om så den blir fin igen ? Vore väldigt tacksam för svar……
Tror inte man kan måla rötter. Är det verkligen en rot du hittat? Låter väldigt konstigt att den tappat färg. Du kanske kan visa en bild?
Om jag inte svarat på något i en tråd får du gärna skicka iväg ett PM
Jag vet inte men jag tolkade som om shicco har en fejkad rot som har tappat färgen. Kanske gjord av keramik eller något annat? Var denna avsedd för akvarium? Borde inte tappa färg tycker jag och blir orolig för innehållet som har lösts ut i vattnet?

Om du tar kort på den så kan det vara lättare att tipsa. Det finns färg som går att använda i akvarium.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#3 Oj, vilken färg är det?
Multi vad?

#4 Jag har inte testat personligen, men det är ju en del som tillverkar egna bakgrunder och målar dem.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
De använder nog akvarielack, ovanpå färgen.
Multi vad?
Den är en konstgjord rot med plats växter på ! Den är till akvariumet köpte den på akvarie lagret Ska lägga ut en bild så fort som möjligt! Det har inte blivit någon skada alls på fiskarna utan det är bara färgen som har gått bort så istället för att den är brun så är den vit-brun aktigt av sig!