Zoomässan i Kungsbacka
Imorgon tänkte jag köpa lite räkor, fiskar och någon rot till mitt akvarium. När jag jag hade mina stora kar med vattensköldpaddor och fisk då blev jag så lurad många gånger när jag köpte fisk eller andra saker till akvariet. Den här gången har jag läst på bättre och så hittade jag den här sajten. Men skulle ändå vilja hitta en bra zoo affär där det åtminstone finns lite kunskap. Har kollat in zoomässan de verkar åtminstone ha det mesta. Vad tycker ni som varit där? Finns det någon annan affär ni rekommenderar i Göteborg, Halland eller Borås.
Dom är väl okej men inte det bästa enligt mig. Tycker den mitt i centrum (Zoohörnet) är bättre men kan du ta dig till Göteborg så rekommenderar jag dig Hornbach.
Jag tycker det gäller att skapa och bygga upp bra relation med säljarna och gör man det så får man bättre och bättre service med tiden. Jag har t ex en butik i min närhet som jag har jättebra kontakt med och får alltid rabatterade priser. Skulle jag ha någon i Kungsbacka så skulle jag välja Zoohörnet.
Välkommen till sajten!
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Kungsmässan är inte bra, åk till zoohörnet <3
Susie59, hur gick det? Hittar du något trevligt att köpa?
Är du i Borås så kika in på Falskogs :)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid