Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1063 ggr
[SonjaG]
2

Andra sajter

Jag har ingen aning var jag ska lägga denna fråga.

Men - jag undrar om det finns andra liknande sajter som iFokus, som  jag  gillar jättemycket. Skulle gärna besöka ngt liknande sidor som har så många olika ämnen och sökmöjligheter. Och där det finns så många kunniga hjälpsamma människor.

Jag letar efter allmänna sidor, inte bara akvarier. Men eftersom jag oftast är här inne så provar jag att lägga frågan här.

Tinja
0

.

Mvh Tinja

[Jens]
0

Förstår inte riktigt vad du menar SonjaG ? Här finns det ju massor med olika forum?

[Jens]
0

Det finns Facebook-sajter också. Vi har bara akvarierelaterade grupper under Länkar men det finns säkerligen i andra områden också.

[SonjaG]
0

Jag menar inte sajter inom iFokus, utan helt andra ställen att använda. FB vet jag om. 

Tänker att det måste ju finnas andra mötesplatser på nätet. Många är ju speciella intressen, typ Zoopet. Men iFokus har ju så mycket. Funderar om det finns ngt liknande.

[Jens]
0

Aha intressant men jag vet ärligt talat inte. 🙂

Lojs
0

Vad jag vet så finns det tyvärr inga andra liknande sajter.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[SonjaG]
0

Ok, men tack i alla fall.

[Evisen]
0

Zoonen finns, men den är bara om djur.

www.zoonen.com

[Jens]
0

När jag besökte zoonen så fick jag väldigt dålig erfarenhet utav dem. Kunskapen var inte det bästa och det gjorde att jag gick vidare. Jag stötte då på Zoopet och tyckte den var bra till en början men där fick jag ingen hjälp utan det var mera 'klapp på huvudet' att du är en nybörjare som inte är värd ett skit och då sökte jag vidare  och kom jag hit och då blev jag fast.

Nu pratar jag om akvariefiskar. Jag visste inte att zoonen hade andra sajter också om andra ämnen.

[SonjaG]
0

Zoopet var jättebra för några år sen, kunniga och vettiga människor som gärna svarade på frågor och gav hjälp utan att "klappa på huvudet". 

Nu verkar det mest vara småglin som roar sej.

En del av den gamla stammen finns nog kvar, men även de har väl tröttnat.

mimåne
0

Jag vet inte heller om något liknande forum som iFokus.

Medarbetare på akvariefisk ifokus