Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1849 ggr
Blawe
0

Snäckdjungeln

Nu när äppelsnäckor är förbjudna, vad kan man ha? Hittar ingen som säljer zebror eller liknande. Finns det någon här som säljer snäckor, vet någon som säljer eller vet ifall det fortfarande sälj snäckor över huvud taget? Den marknaden känns rätt död just nu tyvärr.

WolfFire93
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag Älskade äpplorna! Och det tog fram till igår innan jag hittade en jag värkligen gillade! Har haft tigersnäckor och militärhjälmar, maylasiska sandsnäckor också, köpte igår 2 "elefantsnäckor"… men de jag riktigt fastnade för var: Jätte Posthorn! Helt fantastiska, fast jag fick veta att de äter växter XD (bilden)

WolfFire93
0

Här är "elefanten" och en sandsnäcka

WolfFire93
0

Sorry, bättre bild…

WolfFire93
0

Kan ta bild på millitären imon om du inte vet hur den ser ut :3

ElinvBorg
1

Bli medlem i AkvarieSniglar och Snäckor på Facebook, där är det många som säljer alla möjliga snäckor :)

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

WolfFire93
0

Coolt! :D ska också gå med där! :)

Draken
1

En av mina bästa kompisar säljer snäckor, hon tar hem från Tyskland och via de flesta butikerna här i stan. Hon odlar även en hel del själv :)

Hon är med på akvariesniglar och snäckor på Facebook :)

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Blawe
1

1# vilka fina snäckor! Och jag som trodde ingen hade snäckor längre! xD om du vill kan du gärna skicka en bild på miltären, annars kan jag kanske googla mig till det. 5# Då var det därför jag inte såg någonting om dem här! Dem har en egen sida! xD

WolfFire93
0

#8 Jag verkligen älskar sniglar/snäckor! Jag hoppas på att lyckas odla mina posthorn <3 <3