Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: allmänt
Läst 793 ggr
kasse71
0

Vart köper/bäställer ni fisk

Hej jag har sett många trådar nu där det står att ni har beställt fisk men hur gör ni det ovh vart gör ni det vilken hemsida Skulle gärna också villja se några bilder på era fiskar

Lilolizeit
3

Tror de flesta menar att dom beställer till sin djurbutik. Man kan få se listor vad butiken kan beställa in å då lägga en order om butiken inte jag det hemma. Funkar med både djur å tillbehör. :)

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Draken
0

jag brukar beställa via grossisterna direkt till mina butik. När leveransen kommer, brukar jag hämta fisken direkt i fraktpåsen.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Urr3702
0

Jag köper antingen fisk som janne på södermalms akvarieaffär har inne, eller så beställer jag från dom stora grossisterna tex Alex eller Glaser med listor som janne får in varannan vecka.

När det känns som om allting är värst, tänk det kan alltid gå värre. Så njut när det går dåligt, det är ändå bättre än det kunde ha varit.

kasse71
0

Okey så om jag önskar någon speciel fisk så kan jag beställa det av djuraffären. En fråga till bara hur gör ni när ni bästeller från grossisterna .

ElinvBorg
1

Fråga din butik om de har en lista som du kan beställa ifrån och så beställer du av butiken som beställer åt dig av grossisterna

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane