Tillbaka igen.
Hej de flesta kommer nog inte ihåg mig och många vet nog inte vem jag är för att ja har tatt en pous från iFokus men nu är jag tillbaka ny kraft. Det har hän mycket sedan jag var med innan så jag tänkte göra en liten tråd för att få kontack med de allra flesta så jag kan komma igång igen. Ursäktar hur det är skrivet kanske är lite svårt att förstå hoppas jag kan få nogra kan kolla på inlägget och kanske skriva något jag kommer nog aldrig vara så aktiv såm många andra för jag har skolan och annat som jag måste göra men jag hoppas ni tycker att det är kul att jag är tilbaka Det ska bli kul att få vara med här igen och få höra om era omdömen. Och råd Mvh kasse71
Välkommen tillbaka! 🙂
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Tack
jag kommer ihåg dig och välkommen tebaks !
Tack igen! Jag skriver inte så mycket för att jag inte kommer på nogot
Kommer också ihåg dig🙂 Du hade ju en himla massa trådar uppe ett tag, hur gick det med dina akvarium sen?
Välkommen kasse71! Klart vi kommer ihåg dig!
Medarbetare på akvariefisk ifokus
jag kommer också ihåg dig =)
Jag kommer också ihåg dig. Välkommen tillbaka :)
Tack jag blir så glad när jag hör att ni kommer ihåg mig och välkomnar mig på ett sånt fint sätt tack så hemskt mycket #5 Alla fiskar dog i det vita karett så jag la ner det för tillfället men jag van ett nytt akvarium på akvarie föreningen som jag har guppys i nu