Sov i ro älskade vän.
Idag har en god kamrat fått vandra över regnbågens bro. Sov i ro älskade vän.
Keiko Da Mia Cuccia "Keiko" 030218-151028
Du somnade i min famn 10.50. Det vilade en frid över dig, du visste att vi inte skulle få ha kvar dig längre.
Nu har du inga smärtor mer, du får springa och leka på andra sidan regnbågsbron. Jag vet att du möttes på de gröna ängarna på andra sidan, när du vandrade över.
Högt älskad - Djupt saknad
Jag tror han är framme dit han skall nu ❤️
Beklagar sorgen. Det är jobbigast för oss som blir kvar… Vackert mitt i det sorgliga, sista bilden.
Beklagar förlusten. Verkligen. Det är bara för sorgligt när närstående går bort oavsett orsak.
Jag beklagar sorgen. 🌺
Tack alla .
Sista bilden tog jag när jag var på väg från veterinären, det var precis som en sista hälsning. Det kändes så i mitt hjärta
Usch det är hemskt när den dagen kommer. Kram!
Beklagar verkligen🌺
beklagar verkligen sorgen
Beklagar sorgen🌺
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Beklagar sorgen 🌺
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Tack, det värmer. Sorgen går sakta men säkert över till ett vackert vemod, vi minns de bra sakerna, alla hyss han hade för sig. Vi gjorde det enda vi kunde göra, för hans skull ❤️
Det sägs att katter lämnar spår av tassar i ens hjärta…. Det gör även hundar 🌈
Massa kramar till er!
Han fick ett långt och busigt liv med er så många minnen lär ni ha.
Jättefin bild, och det stämmer nog!
❤️
Caught in your eyes Lost in your name I will never be the same ❤️
#12 Det gör de absolut ❤️
#13 Jo, han fick det. Han skulle ha fyllt 13 år i Februari och han har varit med oss sedan han var 9 veckor, så det är många år med underbara minnen och många hyss ❤️
Beklagar sorgen! 🐶❤️
Är inge skoj när det är dags för ens fyrbenta vänner att springa vidare! Beklagar verkligen sorgen. Är ju iallafall skönt att ni fått så lång tid tillsammans!
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Beklagar sorgen! Det är alltid tung när någon lämnar en.
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Tack ❤️