presenter när jag kom hem
Här har man suttit var och varannan kväll och pysslat med akvarierna och så blir det semester och man är borta 2 v med en kort mellanlandning hemma så jag hann byta vatten i alla fall men inte mer än så….
Ikväll kom vi äntligen hem från allt vad semestrande heter (dock med en mellanlandning på Akvariehobby för lysrör och en svart/röd Ancistrus till källarkaret) och vad har då hänt…
Jo alla guppyyngel jag har uppe har växt till sig och och börjat färga ut ordentligt, blev nästan rädd för ancistrusen i ena karet som jag inte sett på två veckor, så stor han var!!!
Och så när jag bytt ut lysröret i 112l akvariet så fick jag helt plötsligt syn på små röda "streck" lite här och var på växterna, tittade lite mer noga och hittar ett antal räkbäbisar, HURRA…
Men känns ju lite sådär att dom passar på att fixa med allt när jag är borta…;P
Välkommen hem husse. Kolla vad vi har gjort! 😃
ja ungefär så, vet inte om dom vill slippa se mitt fula ansikte så ofta eller om det bara är tillfälligheter….;P
😂
Grattis 👍
Alltid är det något som hänt medans man varit iväg. Det är precis som att de vet om det och tänker ge igen på ett eller annat vis :)
Medarbetare på akvariefisk ifokus

Grattis! Ska bli kul att se ens kar när man kommer hem efter en vecka!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.