Malmö Akvarium
Intressant. Hur stort är det?
Svårt att säga den avdelningen är ca 6-700 kvm kanske men det är inte bara fiskar utan även sköldpaddor, ödlor och sånt. Malmö Akvarium ligger på Malmö museum, tror att det är gratis inträde för de under 19, annars är inträdet 40kr. OT Vi besökte även tekniska museet när vi ändå var där ( det ingår i entrébiljetten)
Multi vad?
Helt överkomligt pris : ) Det där är något jag måste besöka när jag är i närheten nästa gång. Gillar båda avdelningarna.
Var där isof när de öppnar, det kom otroligt mkt folk bara på en timme efter öppning. När vi skulle köra därifrån var det tom kö till parkeringen (alla P-rutor var upptagna)
Multi vad?
vad roligt, o billigt, ska försöka besöka det nästa gång jag rör mig neråt malmö, tack för tipset =)
Väldigt intressant! Kommer besöka stället nästa gång jag är nere…. har en vän som bor i Malmö så det är inte omöjligt att det blir inom snar framtid.
Jag var också där härom dagen! Mycket fint att titta på men tyvärr stod en hel del kar och montrar tomma då det inte riktigt var färdigt än :( Och så var det lite för mycket folk tyckte jag för att man skulle kunna titta i lugn och ro.
Ser fram emot att besöka det när allt är klart och rushen lugnat sig lite! :)