Ändra färg på aluminiumram
Eltejp? Dekorplast?
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Dekorplast ska jag kolla upp, tusentack :)
Multi vad?
Jag kan tänka mig att någon bra hobbybutik säkert har bra förslag på bra färger man kan måla på annars. Bara att tejpa glaset ordentligt innan :)
Både svart eller vitt tror jag skulle ge ett bra lyft!
foliering! kostar runt 200kr för en rulle på kanske 10-15 meter =)
Hur skulle ni gjort på insidan ? Ramen syns ju där också. Är det bara att gilla läget där?
Ärligt talat så tycker jag den ser bra ut som den är. Möjligtvis så skulle de bruna luckorna bytas ut till t ex svart eller silver om det inte passar det övriga möblemanget man har i rummet. Det är bara vad jag tycker. 🙂
Täck med växter i hörnen! :)
du kan silikona med svart silikon ovanpå då syns det inte
Jag beslöt mig för att avvakta. Jag mailade till Åleds och frågade om de kunde göra ett akvarium med svart aluram men i nuläget kunde de bara göra dem i alu eller mörkbrun aluram Tur och retur dit tar väl ca 3 timmar minst. Jag vill minnas att detta karet med ställning och all teknik kostade mig ca 6000kr så ett nytt i brunt lär väl inte vara billigare. I värsta fall så kommer jag nog bara byta de bruna luckorna mot körsbärsträ. I vilket fall som helst så är det klart för inflytt av mina ballong Molly yngel nu :)
Multi vad?