Finns på dom flesta ställen där det säljs akvariefiskar :)
Ja så långt har jag nog fattat men vilka, eftersom den inte är jätte vanlig.
Det är som LuckyMommy85 säger och Kuhlii-ålar är en väldigt vanlig ål som finns i de flesta akvariebutikerna. Ett tips skulle vara att ringa innan man åker dit. Jag köpte mina t ex på Hornbach men slå alltid en signal först innan du åker till butiken för det kan ju vara tillfälligt slut.
Hornbach,bäckebol zoocentrum, backaplan zoo…. ja de allra flesta har. :)
LÄNGE LEVE DJUREN!!
Har ingen koll på Göteborg tyvärr. Men på min lokala butik har dom inte kuhliisarna ute i butiken pga knöligt att fånga in, man får säga till att man vill ha så hämtar dom från ett speciellt kar inne på lagret. Så fråga om det finns kan man ju alltid. Om inte annat så kan dom flesta butiker säkert ta hem om man vill ha, dom beställer ju från samma grossister nästan allihop.
Jag gillar dom här :) dom hade många fina ålar sist jag var inne. http://www.tropakvariefiskimport.com Sen brukar jag köpa på hornbach oxå men inte alltid dom har inne.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Det är nog nån annan affär du tänker på
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .