Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettbutiker-föreningar-och-länkar
Läst 1132 ggr
[raichu]
0

Djuraffär i Skåne

Admin får ta bort detta om det bryter mot någon regel som jag missat.

Har genom en kvinna på FB fått reda på att det finns en stor djuraffär i Skåne som man ska akta sig för då dessa tydligen inte ser några som helst problem att man har SA och Malawi ciklider ihop.

Vet inte vad denna djuraffär heter.

[Jens]
0

Hade ju varit bra att få veta vilken butik det är för Skåne är ju ganska så stort ;)

[raichu]
0

#1 Kanske finns någon i skåne som kan gissa sig till vilken det är, vet inte hur många stora affärer det finns.

rosablomma
0

Den största djuraffären i Skåne är Zoogiganten på 2000kvm. Jag personligen har själv jobbat där visserligen för 11år sen, men då var dem väldigt bra med akvariena och dess invånare. Men har man aldrig varit där så är ju Djurmagazinet relativt stor och där har de fan inte koll på mycket inom fiskvärlden.

[raichu]
0

#3 Nu är inlägget där det stod någon form av info gällande affären borta, men om jag minns rätt så skulle det vara en välkänd (kanske inom skåne) och stor djuraffär. 🤔

Den info jag kan hitta om henne på hennes sida är att hon verkar bo i Ljunghed (ingen aning om vart det är), vet inte fall det kan vara till hjälp. 🤔

TccT
0

Själv skulle jag inte blanda så men att hon varnar för en affär för det  känns lite onödigt. Finns annat i så fall annat som är värre. Om en affär till exempel säljer fiskar som är till och med synligt sjuka i affären.

Brusquini
0

Att fråga henne på FB vilken affär det gäller hade väl varit enklast.

rosablomma
0

Ljunghed ligger i Lidköping.  Men det finns ett Ljungbyhed i skåne och det ligger i klippans kommun. Och tyvärr så håller jag  inte till där så kan inte svara på      om/vilka djuraffärer där finns.

[Jens]
3

Okej, jag tycker vi avslutar denna tråd för jag kan inte se vitsen med en tråd med gissningar.

Inlägget är låst för nya kommentarer