Akvarieshopen
Någon som beställt från akvarieshopen o kan dela med sig av sina erfarenheter?
Hemsida: Nivinas kaniner
Jag har inte beställt därifråm men jag har hört flera som har gjort och de har inte varit nöjda. Har bl.a varit lång leveranstid, att de skickar fel saker och mycket krångel överlag.
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
vad är du ute efter? om du är ute efter akvarietillbehör kan jag rekommendera
www.**akvariumkungen**.**se
**
#1 tack! #2 är ute efter ett Nano Akvarium.
Då är det väl bättre att be en djuraffär ta hem?
Alla som beställer från dogman kan ta hem nanokar från aquael och zolux oxå tror jag.
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
Jag beställde mina nanos från Zoo.se i två omgångar, båda gångerna var leveransen jättesnabb (och inget trasigt)!
Jag har väldigt långt att åka till närmsta affär dessvärre.. Därför tänkte ja att de va smidigt o beställa hem ett :)
Klart det skulle gå, men tänk på vilka konsekvenser du kan få :)
Någon som beställt ett akvarium som vart trasigt när bi fått hem de? Vad gjorde ni åt de?

Måste ju gå att få nytt? Om man kan bevisa det är från transporten vilket inte kan vara så svårt att bevisa?
Hehe, självklart ska det inte vara några bekymmer att beställa hem nano för de är paketerade så väl. Dessa akvarium såsom AquaEL eller något annat är ju inte tillverkade i Sverige så det vore mycket konstigt om de skulle gå sönder hur lätt som helst.
Näe, beställ du nano men tänk bara på att när du beställer så kolla fraktkostnaden för det kan bli dyrt men det kan vara gratis med tanke på priset.
Vilken storlek har du tänkt dig och vad är du beredd på att betala för ett nano?
#11 Jo precis, så tänkte jag med.
30l vill jag ha. Har hittat en på djurkompaniet för 819, sen hade jag 10% på det.
Har hittat billigare men jag vill ha denna: https://www.djurkompaniet.se/akvaristik/akvarium/nanoakvarium-smart-30l-vit
Inte den "vanliga" om du vet vilken ja menar =).
Den var ju skitsnygg! Kör på det med en gång och frakten är ju gratis !!
#13 Verkligen 😃
Blir soil i botten med någon räksort, vet inte vilken ännu. Har körsbär i andra karet, men vill ha någon som gör sig fin mot mörk botten! Denna ska vara i vardagsrummet 🙂
Soil är guld värt så det gör du rätt i . har det själv i mina två nano! Har red sakura och blue jelly räkor.