Renovera trist kar
Hallå! Ska rusta upp min morsas fula kar och ge henne förslaget att det är nog bäst att jag tar det till mig då hon är värdelös. Mina besök hos mor och far går ut på att byta vatten och städa :P Där i är det ~10st kardinaltetror, 4 sorgmanteltetror och en Ancistrus. Övrigt där i är en ful rot, javaormbunke, plastväxter och stenar. Allt i en ful röra med en sjukt ful bakgrund. Framgrunden är algfärgd, hehe. Skitigt äre hur som. Nåväl. Tänkte flytta fiskarna till ett 100l temporärt medans jag leker Extreme Home Makeover. Botten vill jag ha nåt mörkare. Mörkgrå/svart sand, ultimat. Betydligt mer växter, av olika "höjder", snygg rot och kanske inbyggd bakgrund. Är sugen på ett Sydamerika-biotop med, gjort ett innan som blev stört snyggt. Lutar dock inte mot biotophållet. Sorgmanteltetrorna ska min syrra ha. Jag älskar segelfensmolly så funderar på såna. Sen någon pandarmal, panda är fina! Vad har ni för förslag? Tankar?
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Vilket kul projekt!
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Tycker själva karet är fint men inuti så måste jag bara hålla med. Hua, inte så kul och det ska bli spännande att se hur du Emel fixar det =) Följer gärna denna tråd!