Merry Fishmas!
Ville passa på att önska er alla en riktigt god jul! Hur firar ni jul i år? Stor kram till er alla!
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
God Jul alla ! Hemma och får hit lite av släkten !
god jul! hos kusinerna med farmor och farfar min familj och kusinernas familj
Strunta i vad andra tycker och var dig själv.
Marry fishmås! Släkten är bäst, vid jul och andra tillfällen!
God jul! Jag och mina nästan vuxna barn firar hos min mamma. Nu på morgonen är lugnet före stormen. Skönt med en kopp kaffe och en stund i lugn och ro.
God jul Lilo! Vi kommer vara hemma och bara ta det lugnt och det känns så skönt. =)
God Jul till er alla 🎁🙂
Befinner mig uppe i "riktiga" norrland, oj vad det har snöat!! Vi har skottat, skottat och skottat… Och nu kommer kylan, det blir verkligen en vit jul.
Vill passa på att tacka för alla goda råd och tips jag fått genom Akvariefisk iFokus, som nybörjare är den här sajten guld värd!
God jul! Jag ska vara hemma med familjen och så kommer mormor, morfar och farmor idag :)
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
god jul på er alla =)
jag ska va med mama och pappa och lillasyster
God Jul! Vi firar med familj och släkt!
Förresten, vet ni vad jag fick? Ett presentkort på 500 kr till rilo supermarket! Perfekt julklapp till både mig och fiskarna! 😃
MVH: En djurälskande Clara
54 liter sällskap 10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk 2 Sibiriska dvärghamstrar<3
God Jul på er alla!****🎁
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
Firar julen hemma med familjen. Skall jobba kvällen, så jag skall väl åka strax.
Men vi har ätit god julmat och vi har hunnit öppnat julklappar. BNär jag kommer hem ikväll skall vi umgås, fika och kanske spela nåt brädspel som tomten hade lagt under våran gran ;)
God Jul på er alla.
Här har det kommit ett snöfall så vi fick en vit jul trots allt

God Jul!🎁
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Fin bild Rovis !
God jul allesammans!

Hoppas att alla haft en bra jul! Så mysigt att det kom lite snö! Jag ska försöka komma iväg till akvarielagret imorgon o köpa lite grus jag! :)
God jul på er alla rara vänner!
Jag har firat jul med min "svärfamilj" och vid nyår blir det en till liten jul hemma i Finland med mamma och pappa, syskon, släkt och vänner :)
Medarbetare på akvariefisk ifokus