Albino ancitrus mal
Hej har en albino ancitrus hemma serka 4-5 cm hur lång tid tar det tills den blir vuxen och hur stora blir dom? tacksam för svar
Ops min är inte alls lika gul som alla andra på bildena jag har set
dom blir ca 12-15cm ungefär, och vill ha akvarium på minst 100L för att trivas. dom växer ganska långsamt, och har man dom i för litet akvarium så växer dom ännu långsammare.
Ok jag har den i ett 240 L. Och hur lång tid ungefär
Det kan ju vara så kasse71 att du inte har en albino om den inte är så 'gul' som de andra. Har du en bild på den så man kan se?
Ska se om jag får tag på en
Hej igen en fråga till deflästa albino ansitrus hanar har en röd fläck på huvet det har inte min. Kan det bero på att det är ett ung djur eller?
Det har jag inte hört talas om att de ska ha en röd fläck på huvudet så det får jag låta andra svara på. Jag vet att GuUuLd är väldigt duktig på malar så kanske hon kan svara på det när hon ser den här tråden.
jo det stämmer att de är lite rödaktiga över huvudet, låter som det är ngt annat än albino du har, lägg gärna upp en bild =)
Ok men tack ändå. Har inte kunnat få en bra bild eller kunnat lägga inn någon
Mina har inte blivit tillräckligt stora för att synas om de är hanar eller honor. Fin bild som alltid ifrån dig Fjordell !