Världens bästa överraskning
Jag har varit bortrest en vecka och firat min födelsedag i solen. Under tiden har pappa bott på min lilla gård och tagit hand om djuren. När jag kom hem hade han skrivit en lapp om att jag själv får lista ut vad jag fått i present. Jag for runt i hela huset och letade efter något jag fått.. Det tog en bra stund innan jag upptäckte att det var rent på botten i mitt trasiga 450l kar, jag gick fram och tittade, och visst var det ingen spricka längs botten längre! Han hade lagat det under tiden jag var borta! Gissa om jag blev glad, och överraskad! Så nu har jag först fyllt det ca 10 cm och väntat ett dygn, sen hälften och väntat ett dygn till, och idag tog jag ut allt och fyllde hela med vatten från mitt andra stora. Så nu jäklar får det inte läcka mer, tredje gången gillt nu med det karet 😁
jätte fint
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Så roligt med överraskningar! :)

Vilken fin överraskning!
Det är inte dumt med händiga pappor.
Tack 😃 Ja det var så oväntat med så han lyckades verkligen Nu är frågan vad jag ska ha i. När jag köpte det var tanken att ha mitt scalar par där i som ständigt leker, men blir av med rommen hela tiden :/ men har hunnit tänka dessa månader när det har stått tomt.. Det kanske är för stort? Hittar ynglen mat sen när de är frisimmande? Jag hade inte tänkt använda lavastenar men nu åkte de i ändå och jag gillar det. Ska ju i mer och växter så småningom.. Några förslag om jag inte ska ha scalarer? :)
Men åh vilken rar pappa du har! Nu fick du den lilla extra kicken du behövde :)
Medarbetare på akvariefisk ifokus