Bästa butikerna i Stockholm?
Tjena! Jag undrar vilken butik/butiker ni tycker är bäst i Stockholm? Då tänker jag på de som har det bästa för akvarium osv. Tänkte att jag skulle ta en liten shoppingtur i helgen och köpa lite nytt, men skulle gärna vilja åka till de ställen som folk gillar och inte åka någon onödig sväng. Skriv gärna de ni tycker bäst om i Stocholm 😃
Akvarielagret utan tvekan! :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Akvarielagret men även Bromma zoo har numera ett stort utbud av fiskar och tillbehör.
Tack för svar. Hornbach är min favorit just nu, ska ta och göra ett besök på Akvarielagret och se vad jag tycker. Har hört mycket bra om dom, låter som att det är värt ett besök! Vet inte riktigt vad jag ska tycka om Bromma zoo, de växterna jag har köpt där har inte vart så fina och priserna på växterna är kanske lite väl dyra.. jag vet inte riktigt vad priserna brukar ligga på men de känns dyrare i alla fall! Men jag har köpt tre Platy därifrån och dom har varit fina och friska hela tiden dom har varit hos mig, så dom är jag nöjd med 😃
Södermalms akvarieaffär hör jag mycket bra om, men har själv inte varit där än..
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Hornbach? Finns flera i sthlm-området eller finns det bara en? Jag var på Södermalm för ett tag sen. Var väldigt olikt "vanliga" fiskställen. Akvarierna kryllade av räkor, snäckor, alger, såg nån vit mask i ett kar. Tyder väl egentligen på att akvarierna nog mår bra och är rätt väl ingångna. Men jag vart ändå inte så superinspirerad att köpa ngt. Känns som om man köper växter kan man lätt få med nån liten överrasning i form av räka/ snäcka. Men ska ge det nån mer chans.Akvarielagret e ju toppen!
Det finns två Hornbach i Stockholm, Sundbyberg och Botkyrka.
Akvarielagret utan tvekan! Men jag har hört att zoo butiken i rotebro ska vara bra också!! :)