Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettberättelser-bilder-bildtrådar
Läst 1296 ggr
-Cissi-
0

Jäkla akvarium!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt i soffan brevid mitt akvarium i går kväll och skulle precis gå och lägga mej. Hör en knäpp från akvariet, hinner tänka vad f*n var det, sekunden efter ser jag vattnet som börjar ta sej fram underifrån akvariet… I panik får jag och sambon tömma karet och försöka fånga in stressade Diskus och scalarer.. Tusan vad jag var irriterad! Så det blir att försöka få tag i ett större akvarium idag. Har försökt få tag i en kille som har ett bra…

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

peppe_ing
0

neeeeeeeeeej!! 😭

Men vilken tur att du märkte det så fort!

-Cissi-
2

En liten tröst iaf….

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

mimåne
0

Månne det vara akvaristens största rädsla. Usch så hemskt! Klarade sig golv och möbler? Har du några tankar om vad som kan ha orsakat detta?

Lycka till nu i jakten på ett nytt. Nu har du också chansen att förbättra något om du vill det :)

Medarbetare på akvariefisk ifokus

-Cissi-
0

Det är iaf min största rädsla med att ha akvarium. Möbler blev inte ens blöta, och Golvet klarade sej över förväntan. Som tur är. Vi flyttade ju över det till en ny bänk i heljen och tömde inte hela Karet utan det blev kvar lite vatten och all sand… Så glaset blev nog stressat. Eller om bänken blev aningen sned..

-Cissi-
0

Har ev fått tag i ett kar nu!

mimåne
0

Då har det säkert något med saken att göra.
Att ett stort akvarium ska börja läcka är nog min största rädsla i akvaristiken också, + att ingen är hemma när det händer. En riktig mardröm. Tur att det gick bra för er.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

-Cissi-
1

Antagligen.. Är riktigt glad över att jag satt brevid och att jag hade hjälp att fixa det direkt. Vill inte tänka på hur illa det kunde gått om vi hade hunnit lagt oss. Gillar att killen inte blev det minsta avskräckt och inte satt stopp för mitt intresse utan hjälpte mej att hitta ett nytt och större! Kar.

HeidiH
0

Härlig pojkvän och verkligen tur i oturen att det gick så bra! Hörde en på jobbet som beskrev samma som du. Pojkvännen låg o sov o hörde bara ett krasande ljud. Hela akvariebottnen splittrades och de hade 400 liter vatten på golvet. SKRÄCK!

[Tinitusan]
0

Men nej fy vilken otur o oj vilken tur, allt på samma gång!

-Cissi-
1

#8 Värkligen! Han är bäst. Ursh :S #9 Aaa! Har hämtat upp det nya Karet nu! bara hemåt.

Aristarcos
0

Lycka till med nya karet !

-Cissi-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 Tack :) nu är det hemma och på plats. Ska bara göras rent.

Aristarcos
0

Hur bor fiskarna nu… ?

Draken
0

Det är min stora skräck, att nått av de större akvariumen spricker 🤢

Men vilken tur att du upptäckte det direkt och att pojkvännen/sambon verkar vara en underbar kille som hjälpte dig och fixa till det innan det blev katastrof 👍

Hur stort är nya karet 🙂

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Jessicahagstrom94
0

Åh herregud vilken tur i oturen!