Hälsning
Trevlig allhelgona till er alla!✨
Hoppas ni får en fin helg. Ska ni hitta på något särskilt? Här ska vi beställa pizza och se en film. Sen åker vi till kyrkogården för att tända ljus.
Årets pumpa blev också precis klar och en liten häxa har varit här för att busa. Tur att jag hade bakat chokladbollar som jag kunde muta henne med :) Har ni gjort någon pumpa i år eller har ni någon annan trevlig tradition?
Sköt om er hälsningar mimåne.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Åh vilken fin pumpa! Har inte hänt något speciellt här hemma, möjligtvis lite extra fredagsgott! 🙂
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Vi är på semester och kommer nog inte göra mycket annat än att äta middag och sova tungt efter en dag i solen. Hoppas att ni har en trevlig kväll!
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Jag ogillar halloween!! Det är inte svensk tradition alls och kommer det någon unge och knackar på min dörr så vägrar jag öppna! Tänker inte dela med mig mitt godis för det vill jag ha själv!! 😉
Men jag måste få säga trevlig all helgona dag (fast den är ju imorgon)! … och det var verkligen en fin pumpa. 🙂
Jag är svensk jag med och firar inte halloween. Vanligt fredagsmys idag och i morgon blir det en tur till kyrkogården och tända ljus. Däremot är jag snäll mot de barn som knackar på. Om de är små. Tonåringar göre sig icke besvär 😉
Trevlig helg alla!
Jag och min familj firar aldrig det, fast vi har alltid pumpa. Vi öppnar alltid dörren om det kanckar. Jag ska inte gå och har aldrig gått bus eller godis och jag är tolv år;)fast det blir ju lite extra gott såklart med chips, godis och tacos:) Så här ser vår pumpa ut i år, visst ser han elak ut?! Mitt och pappas mästerverk.
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Tack detsamma mimåne! Vilken otroligt fin pumpa! Jag uppskattar traditioner och firanden oavsett om de är svenska eller inte och oberoende av religion. Dock är det sällan jag gör något speciellt under dessa helger.
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Trevlig allhelgona till dig också :D
Jag är ledig i helgen, och eftersom gubben fyller 50 så har vi varit ute med hela familjen (alla 9 barnen) och ätit middag. Imorgon bjuder vi på smörgåstårta här hemma till släkt och vänner och på kvällen är vi utbjudna på middag :)
På Söndag skall vi bara vara hemma och ta det lungt :)
Här blir det lite bowling & skridskoåkning imorgon med min syster & hennes familj. Söndag blir lugnt med vattenbyten och akvariepyssel :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Äsch, svensk tradition eller inte. Det är väl trevligt att folk kan skapa egna eller ta del av andras tycker jag. Vad gör väl det, inget illa åtminstone? :) Och det är väl bara kul med barn som väljer att klä ut sig och gå ut med kompisarna istället för att sitta inne med surfplattan? Tycker ni inte? :)
Vilka trevliga bilder ni bjuder på också! Så vackra!
Och tack förresten för komplimangerna om pumpan, det värmde :) Pumpagubbar är fina och söta men jag gillar att göra mönster på mina. I år fick det bli stjärnor✨
jag håller med mimåne =)

The Animallivers, verkligen scary pumpa!
Jag följde med min 5åring och hennes två kompisar och övervakade när de kackade dörr. Dom tyckte att det var jättekul och det var klart värt det att se deras glada miner. Hon vågade inte vara något läskigt, så det blev en prinsessa. Trots att det var ca -1 ute och jag frös som attans. Var hemma vid 20 tiden. Då blev det mys i soffan.
Jättefina pumpor
Med vänlig hälsning
Millan