Bilder på era 50 liters!
Hej, behöver lite inspo då jag ska skaffa mig ett 54L, ös in nilder på 40-60 liter, såklart fnkar även större kar också, behöver verkligen i speration. Kommer ha några neontetror, kanske guldfiskar(de kommer inte bo där hela livet)
50 liter är för litet även för små guldfiskar. Bättre du kollar efter annan bättre lämpad fisk.
Om du går in på denna länk och tittar på alla länkar som finns kopplad till inlägget så lär du få massor med insipiration: http://akvariefisk.ifokus.se/discussions/53cbd2dace12c44b5c002320-bilder-pa-era-50-liters?discussions-1
D har 2 slöjisar i en skål på min skola så
Att de har två slöjstjärtar i en skål på din skola betyder inte att fiskarna mår bra av det. Det är olagligt att ha fisk i skål.
Läs gärna på om slöjstjärtar. Jag skulle bli vansinnig om jag såg att de har slöjstjärtar i en skål på en skola. Anmälan borde göras med en gång !
#5 bara för att man kan betyder inte att man ska. du får säkert plats i ett skåp, men du vill väl inte bo där? fiskar lever ju dom med och dom ska tas hand om, orkar man inte ens läsa på och lära sig hur man tar hand om dom, är det bättre att inga djur skaffa. så tänk till en extra gång och lär dig om djuren, man hamnar så lätt i djurplågeri-område annars, även om det inte är med flit.
Har jag sagt att jag ska?😂

63 l med huvudsakligen gula invånare - 6 st gyllene Honungsgurami, 6 st kubotai rasbora och 3 gyllene sorgmanteltetror.