Semestern är slut !
Det är med sorg att meddela att min semester är slut! ;) 5 hela veckor har jag haft som har varit helt underbara med min familj men nu på måndag är det dags att återgå till det vanliga igen. Jag fick ett nytt jobb i november förra året så denna gång är det inte så jobbigt att gå tillbaka till jobbet eftersom jag gillar mitt jobb som IT-tekniker på BackOffice-avdelningen i kommunen. Hoppas ni alla har/ har haft en fin semester!
hoppas du hunnit med allt du ville med dina kar! själv har jag några veckor till innan jag återgår till skolan, dock har jag ju dagarna fulla ändå ;)
Jag har varit otroligt lat i 3,5 vecka men sedan fick jag fnatt den sista veckan och jobbade otroligt mycket hemma och fick det mesta gjort som jag hade planerat. Dumt men sant! ;)
haha låter som jag, alltid ute i sista minuten, men personligen får jag faktiskt oftast bäst resultat så!
Samma här ! Fast det är bara jag som tycker det i familjen… haha!
hehe jag börjar också jobba på måndag efter 4 veckors semester …. sjukt tungt men har härliga arbetskamrater så går nog bra =) enda jobbiga jag gjort med karet är igår när cirkulationspumpen pajja, blev panik inköp auqua el 1500l men hittils är jag rätt nöjd med den tyst som attans alla fall =)
Första semesterveckan avklarad här så än finns massa tid för diverse projekt. Är inte avis på er som börjar/ börjat jobba nu, klart man älskar sitt jobb men det ÄR otroligt skönt att va ledig ;)
Min semester har precis börjat. Är hemma på Gotland hos familjen och njuter. Blir lite frånvarande ett tag men kikar nog in nån gång då å då å kollat läget iaf :)
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Trevlig semester på er två som nyss börjat på den :)
Medarbetare på akvariefisk ifokus