Undernärd ancistrus
Hittat en Ancistrus i en skola som ser undernärd ut tror jag. Här aldrig sett formen på huvudet tidigare. Ska se om jag kan visa en bild.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Tycke jag läste här att malar blir smala i ansiktet när dom är magra.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Stackarn! O i en skola av alla ställen, skäms på dem!
Verkligen.. han bodde i ett litet kar på ca 54l :/ hade inte ens en rot. Ska göra en tråd om dom två akvarierna jag hittade på skolan. Inga var i särskilt bra skick. Och ingen som verkar jobba där nu. Så vet inte vem som matar..
men nej du skämtar? du borde kontakta skolledningen om det o OM det är så att ingen har fått ansvaret att sköta karen under sommaren borde du göra anmälan. skolor är ju för sjutton de platser där vi räknar med att våra barn ska lära sig saker o införskaffas akvarium så är ju lärdomen ansvar!!
Nepp. Har jobbat där i en vecka med storstädning och har träffat två personer en lärare tror jag och rektorn. Har tänkt fråga dom om jag kan ta hand om akvarierna nu när det inte finns några elever där men dom var där 2 dar och inte kunnat prata med dom om det. Ska strax slänga upp en tråd om båda karen med bilder.
Vet inte om det är nån som ska mata. Har inte sett nån göra det iaf, jag har gett lite när jag varit vid karen. Har däremot sett weekend foder såna små kalk klumpar, vid båda karen.
Malen fick följa med mej hem iaf, vågade inte lämna han i det skicket. Så ska mata upp han.
fy så tråkigt att höra, skönt att du va uppmärksam i allafall!
Lagt upp en tråd om karen nu.