Butik i Skåne?
Tjenare Skåningar! Haha Min fråga är nu om det finns några bra akvariebutiker eller djurbutiker som säljer bra tillbehör eller mat till fiskar till ett bra pris? Måste nog passa på och titta runt här i butikerna medans man är på semester här nere :)
Zoogiganten i Lomma http://www.zoogiganten.se/
Båda Hornbach :) En i Arlöv utanför Malmö och en i Helsingborg.
Sen har vi Spiggens här i Landskrona. Och Arken Zoo i Helsingborg också (inte råå, deras affär är halvkass).
Ta en titt om du har tid :) Zoogiganten är min personliga favorit, men Lomma är lite avsides om man bor som jag.
Zoogiganten i lomma tycker även jag om! Hornbach i malmö är den jag besöker oftast då "pappa" köper en massa till alla våra projekt på gården ;)
vi säljer ut fiskmat just nu
Här en "man" i sina bästa år.
Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se
Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se
Zoogiganten! Är väldigt fint och dom har bra koll på djuren, fina burar/akvarium osv. Mycket bra utbud och väldigt trevlig personal! Har praoat där också, och då fick man komma lite närmare hur dom tog hand om djuren, vilket bara var super!
Akvarietjänst i malmö
hornbach i hbg o grzzlyzoo är mina favoriter, dock har inte grizzlyzoo så jättemkt tekniska grejer men de som jobbar där r underbara, o de säljer mangrove rötter till kilopris vilket är underbart!
Zoogiganten for the win!
Ciklidhobby i södra sandby,
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
"Ormar och sånt" i Ängelholm.
Alltid ett intressant utbud med många jokrar i leken.